هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از مسافران  تور استانبول نوروز 95  است، هتل ۴ ستاره مانسول بوتیک استانبول در مرکز استانبول است. این هتل به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد.کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید. علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.

_مانسول1.jpg

اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

-مانسول2.jpg

فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است. در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول :

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها از هر نوعی که بخواهید می توانید امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز می شود. حمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل به طور هر روز و ۲۴ ساعته انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید. آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مانسول3.jpg

-مانسول8.jpg

-مانسول5.jpg

_مانسول7.jpg

 


هتل آل سیزن استانبول

هتل 4 ستاره آل سیزن استانبول در قلب تاریخی این شهر و در منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم ، بازار بزرگ، مسجد سلمانیه،مسجد سلطان احمد و موزه کاخ تاپکاپی می باشد. اتاق های این هتل ضد صدا است و برای کودکان میهمانان تور استانبول نوروز 95 اتاق های بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. هتل آل سیزن استانبول به فرودگاه آتاتورک دسترسی آسانی دارد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به خدمات اتومبیل کرایه و اینترنت رایگان بیسیم اشاره کرد. ایستگاه متروی فندوق زاده در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت منوی باز سرو می شود.

-آل_سیزنl.jpg

امکانات هتل آل سیزن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار، گاوصندوق، آسانسور، گرمایش، تهویه، بار، بار مخصوص تنقلات، فکس و کپی، خانه داری، استخر، سونا، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل و... میتوان اشاره کرد. مسافران تور استانبول نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آل-سیزن2.jpg

-آل-سیزن7.jpg

-آل-سیزن6.jpg

-آل-سیزن4.jpg


هتل آلبیناس استانبول 

هتل 4 ستاره آلبیناس استانبولیکی از زیبا ترین هتل های  استانبول می باشد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

موقعیت مکانی هتل:

این هتل واقع در مرکز استانبول است.گامی بیشتر از بازار آراستا و چند دقیقه ای پیاده روی تا مسجد”بلو” دارد. این هتل ۴ ستاره با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان تور استانبول نوروز 95 عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

شما با ماندن در این هتل احساس در خانه بودن را میکنید.این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند،که شامل حمام و دستشویی میشود.شما مسافران تور استانبول نوروز 95میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.شما میتوانید به بالکن خود رفته و از منظره شهر استانبول دیدن فرمایید و لذت ببرید و اینکه در آنجا به اینترنت وصل شوید و کاری دو جانبه انجام بدهید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه تان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلویزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در هتل آلبیناس یک رستوران و یک کافه شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول نوروز 95 میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 میباشد.

 جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: